fredag 9. oktober 2009

Mer tull fra tagged.com

Jada.. Jeg har fått enda flere rare meldinger på tagged.com.
Og det er fortsatt ingen som har fått med seg at jeg IKKE er interessert i å gifte meg.
Her er noen av meldingene jeg har fått den siste tiden...


-Masha allah <3

-hi my love i want fuck you


-har du gift ?


-I like you much and like to have a relationship with u


-Hi friend how r u have a ,lovely,cute, lookingrealy i l. this is Dr Mukhtiar from Pakistan looking women for marriage if u want plz reply me thanx


-jeg vil kom oslo kan sove i hjeme du?


-If you were a burger at McDonald's, you would be called McSexy!


-unskyld kan vi beli vann forlange????????


-er du søt kan vi bare venar




Osama? Terrorist?






Hahah.. folk skriver mye rart. Gidder ikke å svare på alle disse meldingene såklart..får jo så mange.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar