lørdag 29. august 2009

Tagged.com

Jeg er medlem på et nettsamfunn som heter Tagged. Der blir jeg hver dag terrorisert av giftesyke utlendinger (spesielt muslimer) som leter etter en kone. Det står klart og tydelig på profilen at jeg ikke er interessert i noe "relationship" ,men er det noen som bryr seg om det? Neeida.. De fortsetter å mase og mase og mase..
Her er noen av meldingene jeg har fått:

-DU ER VELDI VELDI PENNNNNNNNNN OK


-Hello dear
how are u doing, I hope u are fine’s am Isaac from Ghana looking for a sweet heart woman like u in my life dear. and I found u.my hobbies are playing football and having fun with friend dear. when I see ur picture I fall so much love for u dear and feel love for u if u are also feel the same I do dear. I am caring man and handsome to,i need a woman who is caring and lovely like u dear in my life and I found u looking how u are sweet make me full joy in my life. Dear what I am tell u now dear I am tell u all I have in my heart now.u are the kind for woman I need in my life.if u feel the same thing dear u will know that true love I am having for u.You're the world to me--there's no one quite like you.You're the one I love,the one I want to touch.I give you my heart,and I need you so much.

-hi you are so sweet can i be friends

-du ervaeldg vakkir

- hi haw ar you i im sory i wark end dh rastoran thas way ican chat to u can send uwar fon no i lik you nemat bay ?

-i feel so sad becouse im alone now, i need a serios relationship with a girl like u ,and im very proud to know u , it's an honor for me , we can enjoy togeder and make a good relationship
i hope that my message find you in a good health

- i am looking for a true relationship. waiting for your message

- hei du kan semtala meg jeg liker

-du er veldi fine fru mari

-hei hva gjør du
hvor bor du
jeg snakker ikke norgsk lit beklager
jeg vil på norsk kurs
kan du

-Fru Mari du veldi fine jeg ikke fine

-i can be fernd weth you

-du pen jeg likker dag har du msn ?

-hvis vi blir venner da når jeg kommer for deg til oslo du skaL pasa på meg

- i'm a man from morocco ;i want to do a relatoin of maraige with you for to prepare a familly ; can you to be my wife? i wait your answer http://quran.al-islam.com/ http://www.theholyquran.org/?x=s_main&kid=14 http://www.mohammad-pbuh.com/ http://www.55a.net/

- hello dear, much excited when i saw your pic they was no space, i was full of happiness, i don't know wat to call you but choose to call you sugger mummy, i love you and i love to see you, yes i know quite alright, it is true i don't know you but may looking at your face i don't feel like eatin, i am johnson by name living in island, 25 years of age, living alone here in spanish is land, i don't know wat to tell you am a big shy, but wish to express my feeling over you, i love u? but really sorry if you are married, i am a gospel musician and also a business man, pls wish to here from you soon

Veldig typisk samtale:
Omar: hei sann
Mari: Hei
Omar: gør det bra me deg ???
Mari: Ja. Går bra med deg også?
Omar: ja jeg er også bra jeg vil vi blir venner ???

En uforglemmelig samtale:
bob marly: hi mari do you like weed
Mari: No
bob marly: way the weed the best in live
Mari: Hahahah.. no. I don't like weed
bob marly:so forget the weed can we be frinend?

Også er det en som sender meg jæævlig mange meldinger.. Skjønner ikke så mye av det han skriver ,for det er en slags suppe av norske ord som er satt sammen helt feil + noe arabisk..
Det er sjelden jeg svarer på meldingene han skriver ,men allikevel fortsetter han å sende jævlig mange meldinger! Skjønner ikke at han gidder..
Også spurte han etter msn adressa mi da.. Den gadd jeg ikke å gi bort ,så jeg bare skrev at jeg ikke hadde msn.. Da begynte han å kalle meg opp ,og skrive masse stygt..


For en idiot.. Jeg er litt flau over at han bor i Norge.

Det er selvfølgelig ikke alle utlendinger som er så ille.. Det er da noen som virker OK også :) men desverre er veldig mange av dem masete og slitsomme..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar